În
cadrul serviciilor din domeniul licitaţiilor electronice, echipa noatră de
specialişti oferă consultanţă în privinţa următoarelor:
*
Înregistrare societate în SEAP;
*
Instalarea certificatului digital pe sistemul informatic folosit la licitaţii;
*
Recuperare certificat digital;
*
Reînnoire certificat digital;
*
Obţinere certificat digital pentru semnătură electronică;
*
Publicarea anunţului în SEAP; * Pregătirea documentelor necesare licitaţiei;
*
Întocmirea fişei de date şi a caietului de sarcini de către autoritatea
contractată;
*
Completarea online a declaraţiei DUAE;
*
Semnarea electronică a documentelor şi încărcarea acestora în SEAP;
*
Analiza licitaţiei pe parcursul desfăşurării;
*
Răspusul la clarificările cerute;
*
Depunerea în original a documentelor după desemnarea câştigătorului.
Echipa
noastră de profesionisti şi specialişti are o experienţa
similară vastă, dovedită prin numeroasele dosare, pregătite şi încărcate în
SEAP, care s-au concretizat cu reuşita licitaţiilor depuse.
Primul
pas în implementarea unui dosar de achiziţii publice este
pregătirea documentelor ofertanţilor, încărcarea acestora în programul
S.E.A.P., parcurgând toţi paşii necesari într-o astfel de licitaţie până la
reuşită.
În alte
situaţii am întocmit dosarele celor care publică anunţul în S.E.A.P., urmând că
societăţile să se înscrie la acestea.
Oferim
consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, şi
întocmim dosare atât pentru cei care publică licitaţiile (autoritate
contractantă) cât şi pentru cei care se înscriu la licitaţii (operatori
economici).
Autorităţile
contractante: sunt cei care organizează licitaţiile şi pot fi:
(primarii, consilii judeţene, instituţii publice, ministere, spitale, şcoli,
grădiniţe, unităţi militare, universităţi, agenţi economici etc.) şi sunt
obligate să publice în S.E.A.P. printr-un anunţ ceea ce doresc să facă, să prezinte
şi să răspundă la toate neclarităţile ofertanţilor (societăţile comeciale).
Ofertanţii: sunt
cei care participă şi ofertează la licitaţiile deschise şi pot fi
(societăţi comerciale cu capital privat sau de stat), această categorie trebuie
să urmărească anunţurile încărcate de autorităţile contractante în S.E.A.P., să
pregătească documentele şi să le încarce în S.E.A.P. până la termenul limită al
ofertelor.
Firma
noastra oferă o calitate impecabilă în furnizarea de consultanţă în
domeniul achiziţiilor publice, cu un portofoliu de clienţi ce vă poate garanta
acest lucru, punem
la dispoziţia autorităţilor contractante, cât şi partenerilor privaţi ai
acestora, cele mai performante şi utile servicii privind derularea eficientă a
achiziţiilor publice.
În
speranţa că am răspuns nevoilor dumneavoastră pentru o viitoare colaborare va
stăm la dispoziţie la datele de contact înscrise mai jos.
Dr. ec.
Nicolae-Cristian Juscu - consultant fiscal
Tel.
0763.70.11.11
Email:
birou@expertcontrol.ro
www.
expertcontrol.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu